Gooooo Canadaaaaa - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van henkthealconora - WaarBenJij.nu Gooooo Canadaaaaa - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van henkthealconora - WaarBenJij.nu

Gooooo Canadaaaaa

Door: Nora

22 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Wat nou Blue Monday???
Goede voornemens hadden we toch niet, daar zijn we al maaaaanden geleden mee begonnen… voor ons was het eerder Toppie Tuesday, omdat Noor nog een jaartje verlenging van haar contract bij ProRail heeft gekregen en Alco volgende week (via Movares) aan de slag gaat bij Heijmans… of… Wilde Woensdag, wannnt we hebben vandaag de reis naar Canada geboekt!!!!!

We gaan pas in de zomer, maar we kunnen nu al niet wachten… kom maar op met de seaberts, free willy's en beren die broodjes smeren!!! Dat wordt drie weken dikke lol met Henk&Thea… van Calgary, door de nationale parken van o.a. Banff en Jasper, om vervolgens via de sunshine coast naar Vancouver Island te gaan en ons op te maken voor whalewatching (de orca staat nog op de bucket list) en grizzly bear expeditions… woehoeeeeeee!!! Als ik nu al denk aan de eerste ontmoeting van Thea met een beer (anders dan Henk) lig ik al onder de tafel van het lachen… volgens mij gaan we geschiedenis schrijven!!!

Zo'n super trip gaat vast mooie herinneringen opleveren, dus die moeten we vooral vastleggen in dit dagboek! Veel leesfun, let's gooooo Canadaaaaaa...

• 07 Juli 2014 - 23:14

Karla:

Ha, ha... ik kijk nu al uit naar de reisverslagen.
    Nog 4 weekjes wachten.
    De koffers van Henk en Thea zijn vast al ingepakt en de reisgidsen goed bestudeerd.
    Minimale reisstress, maar maximale voorpret toegewenst.
    Groetjes Karla

• 05 Augustus 2014 - 21:23

Paula:

Nog 4 nachtjes slapen..... Heel veel plezier in Canada! Top dat we met jullie mogen meegenieten!

• 07 Augustus 2014 - 18:12

Jan En Gonnie Slot:

Vanuit Weert gaan we meekijken naar jullie Canada-avonturen.
    Lijkt me geweldig om te doen. Bijzonder is om je dochter Nora met vriend mee te nemen!
    Dan moet je wel goed met elkaar overweg kunnen, en dat kunnen jullie.
    Heel veel pleziier toegewenst: neef Jan.

• 11 Augustus 2014 - 12:05

Ria Slot En Rob Van De Bor:

Fijne , mooie reis wensen we jullie en kom weer veilig thuis!

• 11 Augustus 2014 - 15:38

Margreet:

het is nu al maandag, waar blijft het eerste verslag, Henk?

• 12 Augustus 2014 - 18:21

Vlistjes:

Lieve familie,

Geniet van deze fantastische reis met z'n vieren! Het is nu wachten op jullie eerste reisverslag.

• 13 Augustus 2014 - 11:37

Neef Jan:

Beste Henk en familie, volgens mij hebben jullie in deze afgelegen gebieden in Canada geen internet!